hello,
j'espère que c'est le bon endroit pour poster ceci.
j'ai un DD seagate qui peine depuis quelques temps, je vais donc sur le site du constructeur , tape les ref pour la garantie et ça me répond ça :
The product you identified was sold as a system component. Please contact your place of purchase for service. Seagate sells many drives to direct OEM (Original Equipment Manufacturer) customers. These products are usually configured for the OEMs only, as components for their systems. You must contact your place of purchase for any warranty support on these drives.
If you purchased this unit directly from Seagate, please return to the previous page and verify your Seagate customer number, because the customer number you entered () does not match our records.
J'ai peur de comprendre , normalement le DD était garanti 3 ans , 1 à grosbillet le reste à seagate.
J'ai un autre DD seagate (40g) qui n'a pas ce problème (garantie expire en 2005).
J'ai acheté le DD OEM de 80 G juste avant la fatidique date du passage de la garantie de 3 ans à 1 an .
Je viens de retrouver la facture, il n'ya rien sur le garantie !
Quoi faire ?