Voilà le disque dur d'un portable a laché. Le portable a un an et demi et n'est plus sous garantie. Mais j'ai eu ouï dire que les garanties de disque dur sont plus longue.
Sauf que le disque dur n'a jamais été acheté en tant que tel. le portable a été acheté, avec le disque dur à l'intérieur.
Voilà ce qu'ils me disent.
"
Warranty Validation
End User
Serial Number Model Number Part Number Warranty Status Options
(*see details below) (*see details below)
3KW2LWA0 ST94019A 9Y1422-031 Expiration --> Contact Place of Purchase Component
(*see details below)
-->
.
Component
The product you identified was sold as a system component. Please contact your place of purchase for service. Seagate sells many drives to direct OEM (Original Equipment Manufacturer) customers. These products are usually configured for the OEMs only, as components for their systems. You must contact your place of purchase for any warranty support on these drives.
If you purchased this unit directly from Seagate, please return to the previous page and verify your Seagate customer number, because the customer number you entered () does not match our records.
"
DMC alors?
Message édité par Pasteque de plomb le 30-07-2005 à 22:45:56
---------------
On mesure l'intelligence d'un individu à la quantité d'incertitudes qu'il est capable de supporter. Emmanuel Kant