Citation :
car no garantie et 5400 trs/min
|
Si tu as fait la simulation de demande de RMA sur le site de Seagate, il n'est pas marqué hors garantie mais
"The product you identified was sold as a system component. Please contact your place of purchase for service. Seagate sells many drives to direct OEM (Original Equipment Manufacturer) customers. These products are usually configured for the OEMs only, as components for their systems. You must contact your place of purchase for any warranty support on these drives.
If you purchased this unit directly from Seagate, please return to the previous page and verify your Seagate customer number, because the customer number you entered () does not match our records."
Capture d'ecran
Il ne faut pas lire les inepties qui ont été écrites plus haut
Donc il suffit de leur envoyer mail pour leur indiquer que l'oem n'est plus contactable et donc que contractuellement la garantie fonctionne en direct avec eux
De toutes façons le disque que je vends est en parfait état de marche.
La série ST320410A est probablement l'une des meilleurs de sa génération...
Message édité par tigi le 02-02-2004 à 09:18:38