Bonjour, problème identique pour mon Eee PC 1025 CE, j'ai écrit à ASUS qui ont bien voulu répondre :
"Dear Mr -----,
Thank You for Your trust in Asus Technical support.
My name is Malina and I will do my best in order to help you solve the difficulties you are encountering with your product.
After checking in our data base, I am sorry to inform you that, for the moment, there are no drivers for Windows 10 available for your PC.
In order to help you, please inform me what are the issues you encounter with your PC.
Thank you in advance for your answer and for your comprehension.
Have a nice day!
Best regards,
Malina from ASUS Technical Support"
Donc aucun driver pour Windows 10, et ce qui est vraiment rigolo (ou triste...) c'est quand on va sur leur site à cette page, ils font carrément la pub pour inciter passer à W10 :
http://www.asus.com/Notebooks/Eee_ [...] -Upgrade/.
J'ai néanmoins répondu en indiquant le problème avec l'affichage.
Si j'ai rapidement du nouveau je ne manquerais pas de faire signe
Message édité par chrisbobber le 08-08-2015 à 16:49:25