lapin a écrit a écrit :
comme tu le vois le R9000 gere bien 6 texture en une passe alors
http://www17.tomshardware.com/grap [...] index.html
regarde bien le tableaux
avoire une unite de texture ne signifie pas ne pouvoire faire k un texture par passe
relie moi car tu na pas bien lu un texel engine ki peut faire 6 texture en 2 passe ca c le RADEON 9000
et deux unite de texture ki fond 3 texture en un passe c presque pareil bon pas tout a fait mais bon
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moi aussi je peux te balancer un lien à la gueule :
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1655&p=2
Citation :
With four pixel rendering pipelines and two texture units per pipeline, it?s difficult to scale down the Radeon 8500?s R200 core to a small enough size that it can be sold in $149 cards. [...]
instead of making the RV250 a non-DX8 part, they removed one texture unit from each pixel pipeline.
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Citation :
The benefit of the RV250?s architecture is that ATI can reduce die size significantly, while still maintaining competitive performance in games that make extensive use of only one or two textures. The obvious downside to this is that in future games where more textures are used (for example, Unreal Tournament 2003 makes use of four textures in some areas) the RV250 will be slower than the R200.
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C'est bien ce que je disais, la R9000 est nulle en multitexturing
Message édité par mareek le 19-07-2002 à 18:21:59
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"I wonder if the internal negative pressure in self pumping toothpaste tubes is adjusted for different market altitudes." John Carmack